Falešná návnada
Ryby a mořské plody patří celosvětově k nejvíce obchodovaným komoditám. V mnoha případech je proto velmi složité určit jejich původ, zejména místo výlovu. Ve světě a zejména v USA se během posledních dekád znatelně zvýšil nešvar špatného označování místa původu. Studií na toto téma bylo provedeno více, ale pouze několik z nich se věnuje tomu, jaký dopad mají tyto nekalé praktiky na životní prostředí .
Autor: red
Avokádo zbavuje ženy břišního tuku
544
Pokud ženy zařadí avokádo do svého každodenního jídelníčku, mají dobrou šanci zbavit se nechtěného břišního tuku. Pravidelná konzumace avokáda u žen také snižuje riziko diabetu 2. typu. To tvrdí studie na University of Illinois Urbana-Champaign, publikovaná v Journal of Nutrition. U mužů tyto výhody, bohužel, prokázány nebyly.
Avokádo je plné zdravých tuků a vlákniny což znamená, že...
Dýňová semínka a jejich vliv na zdraví
621
V posledních letech celosvětově roste potřeba nutričně zdravých a udržitelných rostlinných potravin. Dýně a zejména dýňová semínka jsou přesně takovou potravinou. Dýňová semínka jsou bohatým zdrojem bílkovin, vlákniny, nenasycených mastných kyselin, minerálů a vitamínů. Jejich zdravotní přínosy jsou vědecky podložené. Mají antioxidační, protizánětlivé, antidiabetické,...
Pomeranče a zdraví
552
Pomeranče jsou nejrozšířenější ze všech citrusových plodů zejména díky jejich úžasné chuti. Sladký pomeranč je skutečná pochoutka. Pomeranče mají široké možnosti využití a to nejen v kuchyni, kdy jsou nejčastěji konzumovány čerstvé, ale nacházejí své uplatnění i v kosmetice. Pleťové masky, obsahující pomerančové aroma voní téměř chutně. S takovou maskou bude i vaše tchýně k ...
Čokoláda a trvale udržitelný rozvoj
799
Výzkumy ukazují, že evropští zákazníci jsou stále více hladoví po čokoládě a jsou ochotni platit za produkty, které jsou získávány zodpovědně ve vztahu ke zdrojům.
Když přijde na čokoládu, kakao a výrobky z nich, trvalá udržitelnost jejich zdrojů získává na důležitosti. Stále více ovlivňuje zákazníkovo rozhodnutí při nákupu a také vnímání značky, kterou kupují. Nový výzkum...