Jak nedostatek vitamínů ovlivňuje plodnost u mužů a žen
Nedostatek základních vitamínů ovlivňuje jakoukoli lidskou činnost, reprodukční nevyjímaje. Nedávný výzkum objasnil zásadní souvislost mezi nedostatkem vitamínů a problémy reprodukčního zdraví u mužů i žen. V tomto článku se proto zaměříme na spojitost mezi neplodností a nedostatkem klíčkových vitamínů, které ji ovlivňují. A stejně jako jsou muži a ženy odlišní, je odlišný i způsob jakým tento nedostatek na jedno nebo druhé pohlaví působí.
Autor: red
8 nejlepších potravin pro svěží vlasy, zářivou pleť a silné nehty
1057
Představte si, že změníte své vlasy, kůži a nehty pouhou změnou jídelníčku. Zatímco kosmetické produkty nabízejí rychlá řešení, strava bohatá na živiny poskytuje dlouhodobé výhody. Začleněním správných potravin můžete vyživit své tělo zevnitř, což povede ke zdravějším a zářivějším vlasům, pleti a nehtům.
Kromě těchto osmi důležitých potravin pro vaše vlasy, pleť a nehty,...
Vliv ořechů na zdraví
907
Ořechy jsou přírodním darem. Nikdy by ve správné a vyvážené stravě neměly chybět. Ořechy mají četné zdravotní přínosy, od prevence demence a deprese až po zlepšení zdraví srdce. U nás v Čechách zná jistě každý vlašské ořechy. Výborné a zdravé jsou však i mnohé další, které nejsou „domácí”. Mandle, pekanové ořechy, kešu oříšky, brazilské para ořechy, lískové...
Zdravotní přínosy manga
966
Mango je ovoce plné živin. Je jedním z nejbohatších zdrojů vitamínu A, vitamínu C a minerálů, zejména draslíku, vápníku a fosforu. Je také plné vlákniny. Díky bohatému obsahu živin, bioaktivních látek a vlákniny, se mango může směle zařadit k tzv. super-potravinám. Vysoké množství vitamínu C a A v mangu, spolu s různými druhy karotenoidů, pomáhá udržovat zdravý a silný imunitní...
Nealkoholické červené víno snižuje krevní tlak
831
Pití červeného vína významně snižuje riziko kardiovaskulárních onemocnění. Mnoho pravidelných konzumentů vína se po přečtení této úvodní věty jistě zaraduje. Bohužel, neoprávněně. Červené víno opravdu zmírňuje riziko onemocnění srdce a cév. To nealkoholické.
Studie publikovaná v časopise American Heart Association Journal Circulation Research tvrdí, že nealkoholické červené víno je...