10 nejlepších potravin k navození zdravého spánku
Spánek je pro naše tělo nezbytný. Během spánku dochází k procesům, které se dají ve zkratce a s trochou nadsázky nazvat jako noční servis. Nedostatek spánku nebo nekvalitní spánek vede k výraznému snížení kvality života a každý kdo někdy špatně spal ví, že to není nic příjemného. Oproti tomu dobře vyspalého jedince poznáte jednoduše. Většinou je veselý,svěží a trousí nevhodné vtipy zejména po ránu.
Autor: red
Nadváha a vysoký krevní tlak znamená o třetinu kratší život
817
Odhaduje se, že až 31 % celosvětové populace má metabolický syndrom způsobený třemi nebo více nezdravými vlastnostmi. Výzkumy naznačují, že miliony dospělých ve středním věku, kteří mají nadváhu a mají i mírně zvýšený krevní tlak, hladinu cholesterolu nebo glukózy, mají o třetinu vyšší pravděpodobnost, že zemřou dříve.
Také čelí o 35 % vyššímu riziku infarktu nebo mrtvice a...
Strategie proti přejídání
1413
Jak už to tak někdy bývá, sedíte u stolu, užíváte si lahodné jídlo, a než se nadějete, snědli jste více než jednu porci. Dopřát si čas od času trochu více není velký problém. Pravidelné přejídání však vede k tolik nechtěnému přibírání na váze a dlouhodobým zdravotním problémům. Jídlo si však můžete si můžete vychutnávat i bez výčitek. Stačí se držet osvědčených...
8 nejlepších potravin pro svěží vlasy, zářivou pleť a silné nehty
1049
Představte si, že změníte své vlasy, kůži a nehty pouhou změnou jídelníčku. Zatímco kosmetické produkty nabízejí rychlá řešení, strava bohatá na živiny poskytuje dlouhodobé výhody. Začleněním správných potravin můžete vyživit své tělo zevnitř, což povede ke zdravějším a zářivějším vlasům, pleti a nehtům.
Kromě těchto osmi důležitých potravin pro vaše vlasy, pleť a nehty,...
Čokoláda prospívá srdci
1384
Čokoláda. Většina z nás ji miluje. A děláme dobře, protože čokoláda alespoň jednou týdně snižuje riziko kardiovaskulárních nemocí a tím přispívá k naší lepší zdravotní kondici.
To potvrzuje studie zveřejněná v European Journal of Preventive Cardiology. „ Naše studie naznačuje, že čokoláda pomáhá udržovat naše cévy zdravé." řekl autor studie Dr. Chayakrit Krittanawong of Baylor...