Které ovoce je nejzdravější ?
Otázka je jednodušší než odpověď. Co člověk to názor. Na internetu naleznete velké množství zaručených rad jaké ovoce je to nej. V našem článku se budeme věnovat ovoci, které je běžně dostupné v obchodech. Dnes je již známé průměrné množství vitamínů, minerálních látek a stopových a ostatních prvků v jednotlivých druzích ovoce. Jejich jednotlivé množství samozřejmě záleží na více okolnostech, například na místě kde je ovoce pěstováno, jakým způsobem apod. Nyní již k suchým faktům.
Autor: red
Nealkoholické červené víno snižuje krevní tlak
831
Pití červeného vína významně snižuje riziko kardiovaskulárních onemocnění. Mnoho pravidelných konzumentů vína se po přečtení této úvodní věty jistě zaraduje. Bohužel, neoprávněně. Červené víno opravdu zmírňuje riziko onemocnění srdce a cév. To nealkoholické.
Studie publikovaná v časopise American Heart Association Journal Circulation Research tvrdí, že nealkoholické červené víno je...
Celosvětová krize mužské plodnosti
791
Neplodnost podle Světové zdravotnické organizace nyní postihuje každý šestý pár v reprodukčním věku a celosvětově neustále roste. Zhruba v polovině případů je chyba na straně mužů. Výzkumnice a profesorka z Université de Montréal, Sarah Kimmins a 25 mezinárodních odborníků zdůrazňuje, že muži mají právo na smysluplnou a cílenou léčbu, stejně tak jako na správné určení diagnózy....
Jak nedostatek vitamínů ovlivňuje plodnost u mužů a žen
881
Nedostatek základních vitamínů ovlivňuje jakoukoli lidskou činnost, reprodukční nevyjímaje. Nedávný výzkum objasnil zásadní souvislost mezi nedostatkem vitamínů a problémy reprodukčního zdraví u mužů i žen. V tomto článku se proto zaměříme na spojitost mezi neplodností a nedostatkem klíčkových vitamínů, které ji ovlivňují. A stejně jako jsou muži a ženy odlišní, je odlišný i...
Čokoláda prospívá srdci
1384
Čokoláda. Většina z nás ji miluje. A děláme dobře, protože čokoláda alespoň jednou týdně snižuje riziko kardiovaskulárních nemocí a tím přispívá k naší lepší zdravotní kondici.
To potvrzuje studie zveřejněná v European Journal of Preventive Cardiology. „ Naše studie naznačuje, že čokoláda pomáhá udržovat naše cévy zdravé." řekl autor studie Dr. Chayakrit Krittanawong of Baylor...