Pití kávy prodlužuje život
Pití dvou až tří šálků kávy každý den nejen snižuje riziko srdečních onemocnění, ale prodlužuje život, odhaluje nová studie, jejíž výsledky byly prezentovány na 71. výročním vědeckém zasedání American College of Cardiology. Tyto trendy platí pro lidi s kardiovaskulárním onemocněním i bez něj.
Autor: red
Jak nedostatek vitamínů ovlivňuje plodnost u mužů a žen
881
Nedostatek základních vitamínů ovlivňuje jakoukoli lidskou činnost, reprodukční nevyjímaje. Nedávný výzkum objasnil zásadní souvislost mezi nedostatkem vitamínů a problémy reprodukčního zdraví u mužů i žen. V tomto článku se proto zaměříme na spojitost mezi neplodností a nedostatkem klíčkových vitamínů, které ji ovlivňují. A stejně jako jsou muži a ženy odlišní, je odlišný i...
Nealkoholické červené víno snižuje krevní tlak
831
Pití červeného vína významně snižuje riziko kardiovaskulárních onemocnění. Mnoho pravidelných konzumentů vína se po přečtení této úvodní věty jistě zaraduje. Bohužel, neoprávněně. Červené víno opravdu zmírňuje riziko onemocnění srdce a cév. To nealkoholické.
Studie publikovaná v časopise American Heart Association Journal Circulation Research tvrdí, že nealkoholické červené víno je...
Může horko urychlit stárnutí?
1201
Dlouhodobé vystavení se velmi vysokým teplotám urychluje stárnutí a ovlivňuje pokožku, srdce, klouby a funkce mozku. Může však způsobit více než jen to. Nedávná studie ze Spojených států uvádí, že dlouhodobé vystavení se vysokým teplotám může vést k předčasnému stárnutí. Vzhledem k tomu, že klimatické změny zvyšují průměrné teploty všude ve světě, vlny veder již nejsou jen...
Které ovoce je nejzdravější?
1499
Otázka je jednodušší než odpověď. Co člověk to názor. Na internetu naleznete velké množství zaručených rad jaké ovoce je to nej. V našem článku se budeme věnovat ovoci, které je běžně dostupné v obchodech. Dnes je již známé průměrné množství vitamínů, minerálních látek a stopových a ostatních prvků v jednotlivých druzích ovoce. Jejich jednotlivé množství samozřejmě záleží...