hlavni_strana

registrace

  • Čokoláda a trvale udržitelný rozvoj

    506

    Výzkumy ukazují, že evropští zákazníci jsou stále více hladoví po čokoládě a jsou ochotni platit za produkty, které jsou získávány zodpovědně ve vztahu ke zdrojům.

    coko_rozvoj

    Když přijde na čokoládu, kakao a výrobky z nich, trvalá udržitelnost jejich zdrojů získává na důležitosti. Stále více ovlivňuje zákazníkovo rozhodnutí při nákupu a také vnímání značky, kterou kupují. Nový výzkum společnosti Cargill zjistil, že zákazníci stále více vyhledávají produkty z trvale udržitelných důvěryhodných zdrojů a jsou ochotni platit více za značky, které investují do těchto zdrojů, ale také do ekologických a společenských iniciativ, jež odráží to čemu sami věří. Výzkumu se zúčastnilo více než 7 000 zákazníků z 10 evropských zemí. Byl prováděn za účelem získání většího pochopení toho, jak zákazník vnímá trvale udržitelný rozvoj a zda ho vůbec zajímá. A také zákazníkových záměrů a deklarovaného chování při nákupu. Na základě provedeného výzkumu bylo zjištěno, že pro 70% zákazníků, je faktor trvalé udržitelnosti zdrojů důležitý při nákupu potravin. Téměř tři čtvrtiny všech dotazovaných udávali, že pokud se týká nákupu čokolády, preferují pokud pochází z trvale udržitelných zdrojů (Fair-Trade apod.) „Očekávání zákazníků jsou vyšší než kdy předtím," řekl Niels Boetje, Cargill manažer. „Výzkum ukazuje, že zákazníci vyhledávají značky chovající se odpovědně ke zdrojům, které jsou podložené konkrétními a přesvědčivými příběhy a mají hmatatelný dosah v kritických otázkách jako jsou ochrana dětí a eliminace odlesňování." V čokoládovém vesmíru, je zřejmá zákaznická náklonnost k produktům jež jsou v souladu s trvale udržitelným rozvojem. Zatímco chuť a cena zůstávají stále nejdůležitější při rozhodování o nákupu, respondenti v průzkumu dali na stejnou úroveň důležitosti ekologický a společensky trvale udržitelný rozvoj s nutričnímy hodnotami, značkou a předchozí zkušeností s produktem. Zákazníci dále uvedli, že při nákupu jsou limitování nabídkou těchto produktů a jejich označení. Výzkum také ukázal, že zákazníci jsou ochotni platit více za takto označené produkty. A to je dobře. Je vidět, že alespoň někde se svět točí správným směrem. Obchody v ČR již také nabízejí takto označenou čokoládu (Fair-Trade apod.) a cenový rozdíl, dle mého názoru není velký. Ale je na každém z nás, jaký přístup si zvolí.


    Další články z kategorie

    329

    avokado_zeny (3)

    Pokud ženy zařadí avokádo do svého každodenního jídelníčku, mají dobrou šanci zbavit se nechtěného břišního tuku. Pravidelná konzumace avokáda u žen také snižuje riziko diabetu 2. typu. To tvrdí studie na University of Illinois Urbana-Champaign, publikovaná v Journal of Nutrition. U mužů tyto výhody, bohužel, prokázány nebyly.


    Avokádo je plné zdravých tuků a vlákniny což znamená, že...

    240

    vp101_uvod_mand

    Mandlové mléko je nápoj běžně používaný místo klasického kravského mléka. Vyrábí se opékáním a mletím mandlí a jejich následným smícháním s pitnou vodou. Mandlové mléko bývá obohaceno o některé vitamíny a minerály, které se v nápoji přirozeně nevyskytují.


    Bylo zjištěno, že mandlové mléko je prospěšnější než mléko mléčné, protože se mnohem méně zpracovává a obsahuje...

    Nastavení soukromíObecné podmínky
    Všechna práva vyhrazena. | Copyright © 2021 - 2025 vareni-peceni.cz