Plasty v pitné vodě
Nedávná studie vědců z University of Columbia odhalila, že jeden litr vody obsahuje průměrně 240 000 plastových částic ze sedmi druhů plastů. Z toho 90% tvoří nanoplasty a zbytek jsou mikroplasty. Ta čísla jsou ohromující. V obchodech kupujeme běžně vodu balenou v plastových obalech. A tyto obaly také vylučují plasty. Tento proces se asi nejvíce podobá odlupování odumřelých kožních kožních buněk - odumřelé kůže.
Autor: red
Každodenní návyky, které poškozují mozek
510
Zvyk je železná košile, říká jedno krásné české přísloví. Některé zvyky máme natolik zažité, že si ani neuvědomujeme jejich škodlivý vliv na naše zdraví a zdraví mozku zejména. Některé každodenní zdánlivě neškodné návyky mohou být natolik špatné, že mohou způsobit trvalé poškození mozku. Pro příklady netřeba chodit daleko.
Lidský mozek je nejdůležitější orgán našeho...
Psi slovům rozumí!
192
Lidé se přirozeně učí nová slova a jejich používání v konkrétních situacích a činnostech, již od útlého věku. Tato schopnost, která nám přijde tak přirozená, že se nad ní v běžném životě ani nepozastavíme, však není vlastní pouze lidem. Ve studii publikované v časopise Current Biology bylo prokázáno, že i naši psí kamarádi dokáží přiřazovat předměty ke specifickým...
Život bez smrti a stárnutí do roku 2045
437
Smrt bude „volitelná“ a proces stárnutí bude „reverzibilní“ do roku 2045, hlásí dva genetičtí inženýři - José Luis Cordeiro a matematik z Cambridge David Wood. Při představení jejich společné knihy „Smrt smrti“ v Barceloně uvedli, že nesmrtelnost je reálná vědecká možnost, která může nastat mnohem dříve, než se původně myslelo.
Cordeiro a Wood naznačují, že lidé budou moci...
Jak ušetřit při nákupu potravin?
442
Ceny potravin nutí stále více lidí šetřit. Není se čemu divit. V zemi supermarketů jsme většinou odkázáni na jejich libovůli. Často jsme živými pokusnými králíky marketinkových praktik. A tyto praktiky rozhodně nejsou neúspěšné. Jak tedy při nákupu potravin ušetřit?
Předkládáme Vám několik tipů, jak vaší peněžence trochu ulevit..., promiňte už jsem jako ti marketéři. Takže znovu....